3.20.2017

Yağmur




Yağmur yağdığında kimse sormaz "Neden?" diye. Kaçanlar da olurdu yağmurdan, yağdığı için şükredenler de. Bir damla sudan faydalanan milyonlarca canlı da olurdu, ekini için suya ihtiyaç duyan çiftçide.. Sevinen de olurdu, yağdığı için yüzünü asan da.. Ama kimse neden diye sormazdı. Yağmur bittiğinde yapraklardan süzülen yağmur damlasını izlemeyi sevende oluyordu, tenine yağmur tanesi değdiğinde tiksinen de. Kaçan da oluyordu işte, sırılsıklam olmak uğruna yağmur altında yürüyen de.


Aşk gibiydi yağmur.. Kaçan da oluyordu, aşk uğruna her şeyini kaybeden de. Zerresine kadar bulaşan da..
Aşk kimine mutluluk kimine acı kimine umuttu. Aşk dibi olmayan kuyu mu, sonu olmayan gökyüzü müydü?. Herkesin tanımı farklı olsa da benim için her ikisi de olmuştu. Aşk çukurunda dibe de çökmüştüm, ayaklarımı yerden kesip gökyüzüyle de buluşmuştum...


                                                                  ♥♥♥





Hohori Yazıyor!

Bu cümleyi seviyorum. Somut olarak yazsam da bana yazdığımı hissettiren tek cümle  HOHORİ YAZIYOR. O sebeple de kullanırım. Beni başından beri takip edenler bu cümleciği kullandığımı bilirler...

Şimdi soracaksınız " Nerelerdeydin Hohori?" diye. Cevap olarak ne yazayım size ki. 
Yazmak istemedim bir süre. İçimden gelmedi. Yazmaya da zorlamadım kendimi zira zorlayıp yazsaydım kendi yazdığıma somurtup dururdum. İçime sinmezdi yani. Bende gelişine bıraktım. Şimdi ellerim klavyedeki harflere dokundu ya! 

Bu üstteki yazı daha önce saklı kalan hikayelerimden birine ait olan bir hikayenin küçük bir kısmından alıntıladığım not.



14 yorum:

deryadadamla dedi ki...

Cok etkileyici. Tebrikler.

Makbule Abalı dedi ki...

Ben başlıktaki cümleye takıldım; "Hayal dünyamın ünlü yönetmeniyim."
Bayan Hohori yağmuru ne güzel hayal etmiş, yazmış.

fatmauzmez.blog dedi ki...

devamını bekliyoruz o zaman,,,
sevgiler

Elif dedi ki...

Ah yağmuru ne de severim anısı çok bende :D Takipteyim sizi yeni keşfettim

Annesinin Prensesi dedi ki...

Hosgeldiniz :) bende hosgeldim dimi tesadüf eseri girdim blogunuza hohori ismi ilgimi cekti :) detayli aciklamasi nedir bu kelimenin :)

Ben yagmurdan kacmam da sadece sacimin islanmasini sevmem :)

deeptone dedi ki...

ama iyisin de miii ho hoooo riiii :)

Yurdagül Çelik dedi ki...

Hoş geldin :) Seni görmek mutluluk verici :)

Bayan Hohori dedi ki...

Deryada damla

Çok teşekkür ederim.🌹

Bayan Hohori dedi ki...

Makbule Abalı

Yazılarıma yön veren cümle.. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için 😄

Bayan Hohori dedi ki...

Fatma ÜZMEZ

Geri dönüş yapacağım inşallah 🌼

Bayan Hohori dedi ki...

Çok teşekkürler. Bende mutlaka uğrayacağım😊

Bayan Hohori dedi ki...

ANNESİ'nin PRENSES'i
Hoşgeldiniz.. Baykuş demek ama hikayesi hakkımda kısmında mevcut 😄

Bayan Hohori dedi ki...

Deeptone
İyim iyi 😄

Bayan Hohori dedi ki...

Daha Mutlu Yaşam

Burada olmak ve sizleri görmek daha da mutluluk verici 🌹🌹

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli:)
Link paylaşılan yorumlar yayınlanmayacaktır..

 

BAYAN HOHORİ YAZIYOR. Published @ 2014 by Ipietoon